Tuesday, November 13, 2012

Tweet-up on January

This is my first time join Tweet-up at Digi Centre Glenmary masa January yang lalu. Menarik tentang Tweet-up ini adalah, ramai rakan-rakan yang berhubung menerusi laman sosial ini akan berkumpul dan melakukan aktiviti yang sihat dan baik. Seperti sesi bergambar, game indoor and outdoor, ada juga persembahan artis, jualan di gerai-gerai kecil, dan banyak lagi.

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan peneraju saya Mohd Arif Hasnan (FB: Arif Hasnan)  kerana memaksa saya datang ke Tweet-up ini. Dan juga credit to Nurul Atikah Lotffi(FB: CA Atykah Lotffi) kerana membawa saya ke sini, juga kepada Nik Azwan Nik Mustapha (FB: D'Gojess Waras) kerana sudi menemani saya di sana :)

Banyak rakan artis yang datang berhibur, menemui peminat dan saya juga tidak melepaskan peluang untuk bersama mereka untuk bergambar :)

Saya juga tidak melepaskan peluang untuk berkenalan dengan rakan-rakan baru yangdatangd ari pelbagai bidang. Ada yang menjadi model, artis yang abru nak naik, macam-macam laa... yang pali menarik adalah,s aya dapat jumpa kawan-kawan lama kampus saya dan rakan program saya. Terkejut pun ada, ada yang sanggup datang dari Johor dan perak semata-mata nak ke Tweet-up Januari :) Wowwww... tak nak banyak cerita, just view my picture.. Love you all...



Saya bersama Fazura, cantik kan Fazura :)

Bersama DJ Radio... Love when she speak English :)

Rakan-rakan dari kampus Segamat

Bergambar sebagai kenang-kenangan

Saya dan Atykah Lotffi, my classmate.. huhuhuhu don't be wrong

My Gorgeous friend.. Azwan Mustapha

Artist with her daughter :) and kitorg menyemak... hahahaha

Ni artis AF yang sama kampus gan Atykah masa kat UiTM Kedah dulu :)

Natasha Hudson

Heheheheh KJ :)

Maria Farida

Rakan Program

New friend

My sibling in Program :)

Bersama BJ Nasty :) thanks sebab approve twitter :)

Rakan kampus Segamat :)

1 comment: