Google+ Followers

Monday, April 6, 2009

2FC Sdn Bhd di Gunung Ledang

Hai kawan2.. ni lah dia Perkelahan kami shareholder 2FC Sdn Bhd. Memang sangat meriah, sudah sekian lama bertungkus lumus di syarikat, akhirnya rakan2 2FC dapat merehatkan diri mereka di Sagil atau lebih di kenali sebagai Gunung Ledang. Mizi dapat rasa yang rakan2 2FC semua gembira, tapi bagi mizi inilah masa mereka untuk bergembira.. Memang menarik. Kami semua berkumpul jam 8.00 pagi untuk menaiki bus UiTM yang telah di tempah dan terus menuju ke Gunung Ledang beserta bekalan yang kami sediakan. Perjalanan di meriahkan dengan kegagalan makcik bus berfungsi..hhuhhu sehingga kami jaoh terlajak ke tangkak.. Bila sampai je,, kami mendaki setinggi yang boleh untuk menikmati suasana Gunung Ledang yang best!!!... kami sampai terus je main seketika dan terus makan makanan yang di bawa.. Menarik kali ni kami buat smabutan untuk shareholder lama untuk GRAde sekali,,huhuhuh Best sangat sebab dorg beli kek kesukaan Mizi,, TIRAMISU!!!! thanks korang.. Mizi hargai sangat.. Selepas je makan2 mula la agenda pecah telur dan baling tepung.. buat pengetahuan semua, hari semalamnya sebelum g Sagil adalah hari jadi AFIQ, CEO 2FC yang akan mengantikan kak Amal. Huhuhuh so apa lagi.. semua pun kena la,,, Best sangat.. situasi kami memang gamat masa tu… sampai la tepung habis baru lah kami menikmati segala2nya..hhuhuh


Tengoklah gambar kami yang cukup menerangkan kegembiraan kami..huhuhu
Situasi PECAH TELUR dan BALING TEPUNG pada semua orang...huhuhuhuh BEST!!!!
Semua jadi mambang putih..huhuhuhhu


Ni lah Senior yang di raikan... semoga kamu semua grade dengan kenangan yang terindah..huhuhuh


Gambar kami ketika masuk hutan...sempat lagi nak lentok habis...uuhuhuh


Tengah berada di tingkat yang agak tinggi la... kat air terjun yang curam...huhuhuh BEST!!!!

Gembira menikmati juadah yang di bawa sendiri...huhuuh Aizat... OVER!!!!


Ni dia gambar2 rakan 2FC.. memang menarik sangat,, mereka ni la yang akan meneraju 2FC akan datang..huhuhuh



CantEk gambar ni... percikan air yang penuh BEREMOSI...huhuhuhuh
Ni gambar jelajah kami semasa mendaki untuk naik yang paling atas sekali...uuhuhuh tapi tak sampai puncak pun...


ni gambar sebelum bergerak pergi... CERIA je masing2...best sangat,,,hhuhuhuh









1 comment:

  1. aku xdapat ikot pon xpe...
    janji kaw bg aku kek 2!!!
    aku xkire!!!
    nk2!!!!
    plz la mizi....
    i begged u..

    ReplyDelete