Google+ Followers

Wednesday, March 18, 2009

Malam Pra Graduan Night




Hai... Ni nak kongsi citer ciket,,, huhuhhuhu... masa Sem lepas Mizi mewakili jawatan yang mizi pegang untuk menyertai sekaligus menguruskan Hari pra graduan... Majlis ni di adakan oleh pihak Uitm bagi pelajar semester enam...


Hm... nak kongsi citer sikit,, masa mizi pergi sana.. ramai gak mizi dapat kawan, walaupun masa tu penat menjadi ketua pengangkutan, nak suruh pelajar semester akhir naik bus, sangat sangat susah..Dorg suka ikut berkumpulan,, huuhu Tapi apa yang mizi nampak la,,, ni memang layak untuk dorang, sebab dorang dah sem terakhir kat uitm ni,, lagi pun ni satu ganjaran buat mereka.. Hmm,,, tapi yang mizi dapat maklumat, Malam PGN ni mungkin tak ada pada semester kami lagi,, kerana sistem kafe yang ada akan berakhir pada semester ini, sekaligus penaja untuk malam PGN tak ada,, Mizi pernah isukan hal ni kat MPP baru naik, dorang kata mungkin akan ada, tapi kene bayar untuk sejumlah wang.. hm.,,, Ni gambar2 mesra mizi masa PGN kat Hotel Melaka... Mudah-mudahan dengan gambar yang mizi papar kan ni dapat menaikkan semangat kawan2 untuk berjuang mendapatkan PGN juga,,,huhuhuh.. semoga Berjaya..

No comments:

Post a Comment