Google+ Followers

Saturday, March 28, 2009



Hai kawan-kawan.. inilah situasi JPK SR semasa Sambutan Maulud Nabi Jumaat semalam. huhuhu semua orang tengok SR ok je.. tapi di sebalik tabir, kami JPK tak tido semata-mata nak siapkan sepanduk,, alhamdulillah usaha kami berjaya dengan memenangi perbarisan maulud nabi di tempat no. 3.. macam-macam usaha yang di lakukan bagi menyambut ulang tahun kelahiran nabi kita,, tapi tak ramai gak pelajar yang menyertai.. betul cakap Bonda UPK A, orang ramai kalau dalam hiburan pasti mereka kedepan, tapi bila bab agama pasti kurang sambutan... huhuhu.. tapi bukan itu yang mizi nak bebelkan.. Mizi just harap yang JPK akan datang meneruskan usaha kami generasi JPK pertama untuk terus memperjuangkan MAjid ASyakirin.. banyak program yang kami buat melibatkan masjid dan soal agama kami titik beratkan,, mudah-mudahan generasi seterusnya yang nak jadi JPK kami doakan anda semua berjaya memjadi pemimpin yang baik.. dan buatla program bersama masjid, insyaallah pentadbiran kalian akan menjadi lebih keberktan.. amin.. Buat JPK SR akan datang, mizi agak fahm situasi yang berlaku di SR.. jangan la kalian mengalah walaupun kalian di kutuk, di tindas dan berbagai lagi oleh budak-budak SR ni, kerana itu semua adalah ujian buat kalian semua untuk menjadi yang lebih baik.. rugi bagi mereka yang tak terlibat dengan program UiTM.. sebab UiTM banyak membentuk peribadi kita.. JPK SR lakukan yang terbaik, walaupun kamu semua akan menghadapi banyak ujian di blok, kami tetap akan membantu kalian, bukan kami tak nak teruskan jawatan kami, tibalah masa perubahan yang baru dari orang lain. Ingat, bawalah perubahan untuk SR.. susah mana pun,, tabahkan hati anda.. kami akan doakan kalian.. Semoga sentiasa di lindungi oleh Allah..amin...

2 comments:

  1. hahaha..
    tak kene hambu ke post nih cakap SR mcm tu...
    ngeh.

    thanks mizi! i dah link blog u.

    ReplyDelete
  2. hahaha... itu realitinya nak wat cam ne... thanks to u too...

    ReplyDelete